Admin Klasa SSS
Liczba postów : 36 Data dołączenia : 16/10/2017
Statystyki HP: (8000/11500) Komórki Rc: 4500
| Temat: Mechanika komunikacji oraz wzór Nie Paź 22, 2017 12:43 am | |
| Ciężko byłoby żyć w wielkim Tokio bez jakiejkolwiek komunikacji, a gołębie pocztowe są już dawno przereklamowane. Czasami trzeba dostarczyć ważną wiadomość, a osoba znajduje się bardzo daleko od nas. Ten dział jest właśnie przeznaczony do tego, aby gracze mogli komunikować się między sobą nie będąc w tym samym temacie. Prosta sprawa - wystarczy wymienić się w fabule numerami i już możemy ze sobą SMS'ować, czy do siebie dzwonić. Jeżeli chcemy wysłać SMS'a do gracza to piszemy post w jego karcie. Wzór na kartę komunikacyjną wygląda następująco: Numer: W tym podajemy numer telefonu naszej postaci (wymyślamy jakiś zmyślony bez podawania swojego prawdziwego numeru, aby uniknąć sytuacji tajemniczych telefonów od nieznajomych). Tapeta: Wklejamy tutaj link do obrazka z naszą tapetą w telefonie. Dzwonek: Wklejamy link z naszym dzwonkiem/podajemy nazwę utworu lub po prostu wpisujemy ''wibracje'', jeżeli nasz telefon jest wyciszony. Wiadomość: Tak samo jak wyżej. Kontakty:- Tutaj wklejamy kolejno numery, które mamy zapisane w telefonie. Ze względów bezpieczeństwa w każdym telefonie jest zapisany seryjnie alarmowy numer do Centrali CCG, w razie wypadków, aby wołać o pomoc. Niektórzy używają tego numeru podając fałszywy alarm, aby zwabić w kozi róg Inspektorów. Zamiast nicku gracza możemy zapisać nazwę lub pseudonim, pod jakim zapisaliśmy daną osobę i wkleić jej link do profilu używając kodu [url], choć nie jest to obowiązkowe. Należy pamiętać, aby nie zapisywać sobie numerów NPC, gdyż nie jest to potrzebne. Poniższy kod kopiujemy, a następnie wklejamy do swojej karty i uzupełniamy. - Kod:
-
[color=#FF0000][b]Numer:[/b][/color] [color=#C90000][b]Tapeta:[/b][/color] [color=#C90000][b]Dzwonek:[/b][/color] [color=#C90000][b]Wiadomość:[/b][/color]
[color=#C90000][b]Kontakty:[/b][/color] - Alarmowy numer do Centrali CCG - -
W fabule nigdy nie uwzględniamy stanu baterii oraz jakości zasięgu, gdyż nasz telefon zawsze jest naładowany, a zasięg obejmuje całe Tokio. W ewentualnych przypadkach MG może zrobić zakłócenia komunikacji, aby urozmaicić rozgrywkę. | |
|