Grywalne rasy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Grywalne rasy

Pisanie by Admin on Sob Paź 21, 2017 12:01 am


Ghoul (喰種, gūru, w wolnym tłumaczeniu zjadacz) to mięsożerny i ludożerczy gatunek, który jest w stanie żywić się tylko mięsem ludzi i innych ghuli. Żyją tak blisko ludzi jak to tylko możliwe: cechują się takim samym wyglądem zewnętrznym oraz inteligencją. Różnią się jedynie dietą i budową biologiczną. Jeżeli zostaną spełnione pewne warunki, ghul i człowiek będą w stanie uchować wspólne dziecko. Narządy ghula mogą zostać przeszczepione człowiekowi.

Ze względu na ich nawyki żywieniowe, ghule są ścigane przez CCG.

Nie licząc wody i kawy, ghule mogą żywić się jedynie mięsem ludzkim. Ze względu na enzymy produkowane przez ich ciała, nie tolerują innego typu jedzenia. Od ludzi odróżniają ich także inne kubki smakowe; to właśnie one sprawiają, że normalne jedzenie smakuje dla nich ohydnie. Choć ghule nie mogą spożywać ludzkiego jedzenia, w dalszym ciągu są w stanie pić kawę. Zwykła woda także im nie zaszkodzi. Jeżeli ghul zje normalne pożywienie, zacznie mu się zbierać na wymioty. Ghule nie odczuwają takiej potrzeby głodu jak ludzie. Żywiąc się tylko na jednym ciele, są w stanie przeżyć od miesiąca do dwóch. Jednakże, niektóre ghule pożywiają się dla czystej przyjemności. Zagłodzone ghule zaczynają doznawać ciągłych bólów głowy oraz tracą świadomość, co z kolei zmusza ich do polegania na instynkcie zabójcy. Wówczas żywią się na wszystkim, co stanie im na drodze - nawet, jeżeli ofiarą ma być ktoś im bliski. Pomimo faktu, że ghule są w stanie wytrzymać dwa miesiące bez żywienia się, niektóre osobniki są w stanie pożreć więcej, niż jedenastu ludzi w ciągu kilku dni. Stan ten nazywa się łakomstwem.

Ghule starzeją się tak samo jak ludzie, co pozwala im wtopić się w społeczeństwo.

Udowodniono, że ghul może być od czterech do siedmiu razy silniejszy od przeciętnego człowieka: są w stanie odrzucić ciało ofiary w powietrze oraz wypatroszyć je gołymi rękoma. Mogą także wykonywać skoki na kilka metrów. W normalnych okolicznościach, ghule są zdolne do szybkiej regeneracji: niewielkie rany i problemy zdrowotne zanikają w przeciągu od kilku sekund do dnia. Nawet poważniejsze obrażenia goją się po kilku dniach, jeżeli ghul otrzymuje odpowiednie racje żywnościowe. Ich ciała są też znacznie odporniejsze. Przykładowo, jeżeli ghul miałby otrzymać ranę nożem, broń zostałaby zniszczona. Tylko stal chirurgiczna może ich zranić. Zmysły ghuli są bardziej rozwinięte od ludzkich. Są w stanie wyczuć ludzi z bardzo daleka - potrafią także odróżnić człowieka od ghula na bazie samego zapachu. Charakteryzują się także lepszym słuchem; niektóre ghule mogą usłyszeć z bardzo daleka kroki danej osoby.

Choć wszystkie ghule są odporne na rany zadane przez człowieka, są w stanie tolerować takie rzeczy jak chociażby kolczyki i tatuaże.

Współczynnik Rc u ghuli jest wyższy, niż u człowieka. O ile poziom Rc u przeciętnego zdrowego człowieka wynosi 5-10 komórek, tak u ghula normą jest 100-1500 komórek. Posiadają one organ nazywany kakuhou, dzięki któremu komórki Rc są w stanie wytworzyć kagune. Kagune jest twardą kończyną opisywaną jako ghule szpony. Może ono przyjąć najrozmaitsze formy: od skrzydeł i ogonów do zawijasów, w zależności od typu Rc. Charakteryzują się także kakuganem, przez który ich oczy stają się czerwone, a źrenice - całkiem czarne. Ghul może aktywować kakugan na swoje własne życzenie, czasami jednak (np. głodując) nie ma na niego żadnego wpływu. Ghule preferują ludzkie mięso, jednakże przypadki kanibalizmu także się zdarzają. Mięso ghuli jest opisywane jako niesmaczne, jednak w przeciwieństwie do ludzkiego pożywienia uważa się je za zjadliwe. Kanibalizm pozwala na wzrost komórek Rc u ghula i tym samym przybranie na sile. Ghule-kanibale są w stanie wytworzyć coś na wzór potężnej zbroi; nosi ona nazwę Kakuja.

Korzenie biologiczne ghuli nie są do końca znane. Niezbyt wiadomo, co przyczyniło się do powstania tej rasy.

Choć ghule są niesamowicie silne i odporne, w dalszym ciągu nie pozostają nieśmiertelne. Teoretycznie rzecz biorąc, ghul może umrzeć, jeżeli otrzyma wystarczającą ilość ran, których nie będzie w stanie wystarczająco szybko uleczyć. Efektowne w tym przypadku są quinque oraz pociski Q, utworzone z kagune wyeliminowanych ghuli. Energia kinetyczna także jest w stanie zranić ghula. Ghul może umrzeć natychmiastowo poprzez dekapitację. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że ghule - podobnie jak ludzie - potrzebują mózgu, by móc funkcjonować. Mogą umrzeć, jeżeli zostaną zmuszone do spożywania ludzkiego jedzenia.

Ghule mogą całkowicie odizolować się od społeczeństwa lub spróbować się w nie wtopić. Życie wśród ludzi jest uważane za "życie na krawędzi" ze względu na ich biologię i status. Jeżeli dana osoba zostanie przyłapana na gorącym uczynku lub przynajmniej podejrzana o bycie ghulem, inspektorzy mają prawo do zabicia ich na miejscu lub pojmania. Ogólnie rzecz biorąc, ghule są traktowane jak kryminaliści. Chcąc więc zachować anonimowość, noszą zazwyczaj przeróżne maski na twarzy, nie dając inspektorom rozpoznać się, poza przypisanym im w bazie danych CCG kryptonimem. Ponieważ ghule nie mają takich wymagań jak ludzie ze względu na budowę fizyczną i dietę, nie potrzebują dużego majątku do przeżycia; mimo wszystko jednak, takie życie nie jest szczególnie wygodne. Ponieważ ich dieta nie wymaga wydawania zarobionych pieniędzy, ghule wolą wydawać je na jakiekolwiek inne rozrywki. Ghule mogą udawać, że jedzą ludzkie pożywienie, by uniknąć podejrzeń. Taki styl życia zmusza ich jednak do częstego wymiotowania, jeżeli chcą uniknąć choroby. Ponieważ ghule mogą spożywać jedynie ludzkie mięso, ważne znaczenie mają dla nich "tereny łowieckie". Niektóre ghule, zamiast polować, pożywiają się na martwych ciałach, na przykład samobójców. Anteiku jest kawiarnią ghuli, którzy nie chcą zabijać ludzi i otrzymują tam ludzkie mięso zebrane z martwych ciał, które są zapakowane do kopert. Inne ghule nie powstrzymują się przed odbieraniem cudzych żyć, by zadowolić swoje potrzeby.

Atuty i wady:
- Ghule pożywiają się tylko i wyłącznie ludzkim mięsem (wyjątkiem jest kawa i woda, ale ona nie zaspokaja głodu). Zagłodzony ghul nie panuje nad swoimi oczami.
- Ze względu na ich nawyki żywieniowe, ghule są ścigane przez CCG, dlatego zmuszeni są do ukrywania się i życia w niebezpieczeństwie.
- Ludzie znający prawdę o tym, że ktoś jest ghulem narażeni są na niebezpieczeństwo ze strony ghuli oraz CCG.
- Ghulom nie smakuje normalne jedzenie. Jest dla nich ohydne, a po zjedzeniu go ghul musi zwymiotować je.
- Ghul od ostatniego, sycącego obiadu jest w stanie przetrwać od miesiąca do dwóch bez jedzenia.
- Są silniejsi od normalnych ludzi.
- Niektóre osobniki mają swoje własne żerowiska, o które czasami walczą.
- Normalne noże czy potłuczone szkło nie jest w stanie przeciąć ich skóry. Tylko stal chirurgiczna oraz quinque jest w stanie zadać im obrażenia.
- Ghule zidentyfikowane przez Inspektorów CCG są w wielkim niebezpieczeństwie, gdyż mogą zostać przez nich zabite. Jeżeli zaś któryś z nich widział twarz ghula, jest ona zapisywana do akt CCG, a potem taki ghul jest poszukiwany i ścigany, aż nie zostanie dopadnięty i zabity. Dlatego ghule noszą maski, aby zakrywać swoje twarze i unikają rozpoznania, aby nie być narażonym.
- Jak na ghuli - czasami zdarzają się również przypadki kanibalizmu pomiędzy nimi.
- Ghul może walczyć bez używania swojego kagune. Jednak wtedy jego zdolności są słabsze o 50%.
- Ghule rozpoznawane są przez kryptonimy nadane przez CCG, które najczęściej nadawane są z wyglądu maski lub kagune.
- Z ich kagune wytwarzana jest broń dla CCG o nazwie quinque.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Sro Lis 01, 2017 12:46 pm, w całości zmieniany 3 razy
avatar
Admin
Admin

Liczba postów : 28
Join date : 16/10/2017

Zobacz profil autora http://tokyoghoul.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Grywalne rasy

Pisanie by Admin on Sob Paź 21, 2017 1:22 am


Jednooki ghoul (隻眼の喰種 Sekigan no Gūru) jest hybrydą człowieka i ghula. Większość ghuli uważa je jedynie za miejską legendę lub coś, co nigdy nie istniało. Hybrydy są nazywane potocznie "jednookimi ghulami", ponieważ w przeciwieństwie do zwykłych ghuli posiadają tylko jeden kakugan. Poza tym, fizycznie nie różnią się niczym innym od swoich braci. Niektóre przypadki posiadają unikatowy zapach, będący połączeniem zapachu ludzkiego z ghulim, co według niektórych nadaje im "kuszący" posmak. Nie potwierdzono, czy wszystkie hybrydy posiadają tę cechę. Zauważono także, że ich mięso i krew są całkiem smaczne, przez co są narażone na kanibalizm ze strony innych ghuli.

Hybrydy są w stanie przejść przez wykrywacz Rc, mający wykrywać ghuli. Nie wiadomo, co dokładnie im na to pozwala.

Fizycznie, podobnie jak w przypadku zwykłych ghuli, ich ciała posiadają taką samą odporność na rany oraz umiejętność wytworzenia kagune. Mogą spożywać jedynie ludzkie mięso lub takie środki jak kawa lub woda. Podobnie jak inne ghule, one też mogą mieć skłonności do kanibalizmu. Hybryda może powstać na dwa sposoby - poprzez naturalny poród (jako dziecko mężczyzny ghula i ludzkiej kobiety) lub poprzez przeszczep kakuhou.

Naturalnie urodzone hybrydy są rzadkością. Szansa na zajście w ciążę jest niska, a nawet, jeśli do niej dojdzie - dziecko ginie w jej trakcie. Jeżeli kobieta jest człowiekiem, dziecko nie będzie otrzymywać potrzebnych wartości odżywczych i umrze z głodu, dopóki matka nie posunie się do kanibalizmu. Jeżeli natomiast kobieta jest ghulem, jej ciało weźmie płód za pokarm. Istnieją jednak pogłoski o istniejących naturalnie urodzonych hybrydach.

Najbardziej rozpoznawalną metodą utworzenia jednookiego ghula jest przeszczepienie do ludzkiego ciała kakuhou. Istnieje wysokie ryzyko niepowodzenia operacji, jeżeli już jednak dojdzie do sukcesu, pacjent stanie się sztucznym ghulem z umiejętnościami podobnymi do normalnego.

Jeśli dziecko zostanie poczęte z ojca ghula i ludzkiej matki, to prawdopodobnie urodzi się jako pół-człowiek, którzy również są bardzo nietypowymi przypadkami. Pół-ludzie posiadają duże zdolności fizyczne, jednak nie dziedziczą większości zdolności ghula (m.in. kakugan oraz zdolność wytworzenia kagune).

Atuty i wady:
- Jednooki ghul to niesamowicie rzadko spotykane zjawisko, dlatego nie ma 100% pewności co to tego, aby każdy chętny mógł nim zagrać.
Tylko oryginalne i ciekawe pomysły na jednookiego ghula będą akceptowalne.
- Posiadają tylko jedno oko do przemiany.
- Są to hybrydy ludzi z ghulami. Proces powstania takiej hybrydy jest bardzo trudny i szansa niepowodzenia jest bardzo wysoka.
- Są w stanie przejść przez wykrywacz Rc bez włączenia alarmu.
- Są narażone przez innych ghuli na kanibalizm.
- Hybrydy posiadają większy rozwój, dlatego otrzymują +1 punkt do każdego treningu.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Sro Lis 01, 2017 12:47 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Admin
Admin

Liczba postów : 28
Join date : 16/10/2017

Zobacz profil autora http://tokyoghoul.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Grywalne rasy

Pisanie by Admin on Sob Paź 21, 2017 3:54 pm


Inspektor CCG (喰種対策局 Ghoul Countermeasures Bureau) jest członkiem federacyjnej agencji, która została utworzona w roku 1890 przez Daikichiego Washuu. Zajmują się inspekcją ciał powiązanych z ghulami. Konstytucja Ghuli jest dokumentem prawnym wykorzystywanym podczas sądzenia ghuli. Główna kwatera CCG znajduje się w 1. dzielnicy. Łapaniem ghuli zajmują się specjalnie do tego wyznaczeni inspektorzy, nazywany potocznie przez ghule Gołębiami lub Walizkowymi.

Inspektorzy Ghuli to specjalnie przeszkolony personel zatrudniany w CCG. Mają za zadanie prowadzić śledztwa, pozbywać się ghuli, chronić cywili z Tokio i resztę ludzkości przed szkodami spowodowanymi przez ghule. Podczas swoich badań rozpatrują ślady ich zbrodni, starając się odkryć ich tożsamość i je wyeliminować. Inspektorzy są zatrudniani w Głównej Siedzibie CCG, ale wiele z nich jest przydzielanych do misji w innych sektorach Tokio.

Zazwyczaj inspektorzy przed rozpoczęciem pracy w CCG przechodzą szkolenie w akademii. Po jej ukończeniu zaczynają pracę jako Inspektorzy 3. Rangi. Rzadko Inspektorzy zostają zatrudniani bez ukończenia Akademii. Takie jednostki są dopuszczane do pracy na mocy zarządzenia prezesa CCG.

Inspektorzy Ghuli używają quinque, broni wykonanej z kagune. Quinque mogą używać Inspektorzy od 2. Rangi wzwyż. CCG działa podobnie do agencji wojskowych, ze ścisłym systemem rang wyznaczających umiejętności Inspektora. Ranga określa dostęp do misji wysokiego ryzyka, wyznacza wysokość celów oraz stawki wynagrodzenia. Rangi dzieli się na szeregi: Starszych i Młodszych Śledczych.

Śledczy są dosyć rozpoznawalni pośród innych ludzi. Na co dzień chodzą w garniturach i białych płaszczach. Najbardziej charakterystycznym elementem są duże walizki lub torby, w których przechowywane są Quinque.

Atuty i wady:
- Inspektorzy są znienawidzeni przez ghuli, przez co są narażeni na niebezpieczeństwo z ich strony.
- Gracze zaczynają jako Inspektorzy 3. Rangi i dostają broń wykonaną ze stali chirurgicznej. Zajmują się badaniem miejsc zbrodni, czasem dostają zlecenie zabójstwa ghula niskiej rangi.
- Każdy Młodszy Śledczy ma swojego przełożonego - Starszego Śledczego, od którego uczy się swojego fachu, nabywa doświadczenia i uczy się walki z ghulami.
- Początkowi Inspektorzy znają o ghulach tylko podstawowe informacje.
- Posiadają dostęp do technologii oraz narzędzi najwyższej klasy.
- Inspektor po zabiciu swojego pierwszego ghula otrzymuje z niego quinque i automatyczny awans na Inspektora 2. Rangi.
avatar
Admin
Admin

Liczba postów : 28
Join date : 16/10/2017

Zobacz profil autora http://tokyoghoul.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Grywalne rasy

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach