Tokyo Ghoul PBF

Forum PBF osadzone w świecie Tokyo Ghoul.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Mechanika walki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Klasa SSS
Klasa SSS
avatar

Liczba postów : 35
Data dołączenia : 16/10/2017

Statystyki
HP:
8000/11500  (8000/11500)
Komórki Rc: 4500

PisanieTemat: Mechanika walki   Wto Gru 19, 2017 12:56 pm


Statystyki:
Siła - odpowiada za DMG jaki możemy zadać oraz za ogólną moc naszej postaci.
Szybkość - jest potrzebna do szybkiego i zwinnego poruszania się podczas walki. Szybki przeciwnik jest trudny do pokonania.
Wytrzymałość - odpowiada za ilość HP postaci. Im więcej wytrzymałości mamy - tym dłużej przeżyjemy na polu bitwy.
Komórki Rc - jest to główny wyznacznik mocy. Nie można tego nazwać ''power level'em'' z kilku powodów.

Komórki Rc (Red Child) (Rc 細胞, Rc saibō) Pochodzenie nazwy pochodzi od tego, jak każda pojedyncza komórka wygląda jak skulony płód. Istnieją zarówno w ludziach, jak i ghulach. Płyną one jak krew, ale mogą stać się równie twarde jak zęby i można je nazwać "płynnymi mięśniami". Zazwyczaj ghul zapełnia komórki Rc jedząc ludzi. W organizmie komórki Rc są skoncentrowane i przechowywane w kakuhou. Kagune jest tworzone przez komórki Rc, które uwalniają się z kakuhou i przebijają się przez skórę.

Obliczenia:
HP obliczamy ze wzoru - wytrzymałość x10.

Sumę Komórek Rc oblicza się podobnie do tradycyjnego wyznacznika ogólnej mocy. Jest to podstawowa suma puntów ze statystyk x10 i rośnie ona wraz ze zdobywanymi punktami z treningów (tylko u ghuli), ale nie tylko. Komórki Rc można zdobywać również poprzez zjadanie ludzi lub doprowadzanie się do kanibalizmu. Dla osób grających Inspektorem ta statystyka nie ma żadnej wartości. Obliczaniem tego zajmuje się MG, więc nie trzeba sobie zaprzątać tym głowy.

Obrażenia oblicza się domyślnie - DMG = Siła (+szybkość, jeżeli opis gracza jest ładny i ciekawy [lub wykonał niespodziewaną akcję]. Mogą być dodawane również mniejsze ilości punktów do DMG, jeżeli gracz nie będzie dawał rady, ale mimo to będzie się starał dalej). Obrażenia zawsze mogą się zwiększać przez sposób wykonywanej akcji lub użycia techniki/umiejętności.

Regeneracja:
Regeneracja dozwolona jest tylko i wyłącznie poza walką (wyjątkiem jest specjalna umiejętność). Przypada ona procentowo na jeden post fabularny. Oznacza to, że możemy regenerować się co jeden post fabularny.

W dowolnej lokacji - 10% ludzie, 15% ghule na jeden post.
W domu - 20% ludzie, 30% ghule na jeden post.
W szpitalu - 10% na godzinę. Oznacza to, że gracz w szpitalu pisze pierwszy post, a po upływie czasu następny, w którym opisuje co jego postać przez ten czas robiła, jakie badania przechodziła itp.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Wto Gru 19, 2017 2:06 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://tokyoghoul.forumpolish.com
Admin
Klasa SSS
Klasa SSS
avatar

Liczba postów : 35
Data dołączenia : 16/10/2017

Statystyki
HP:
8000/11500  (8000/11500)
Komórki Rc: 4500

PisanieTemat: Re: Mechanika walki   Wto Gru 19, 2017 1:47 pm

Podstawy:
1. Walkę rozpoczyna osoba, która posiada więcej punktów w szybkości, jednak nie zawsze trzeba się odnosić do tego punktu, gdyż gracze mogą to między sobą ustalić kto zacznie pierwszy walkę.
2. Każdy post walki dzieli się na dwie fazy - ataku i obrony (lub odwrotnie).
Atak - gracz atakuje swojego przeciwnika wykorzystując przy tym swoje umiejętności atakujące lub używa technik.
Obrona - gracz ochrania się przed nadchodzącymi atakami (lub je kontruje, jeśli został pierwszy zaatakowany).
3. Podczas walki można wykonywać akcje dowolne. Wcale nie musimy walczyć, jeżeli nasza postać nie chce. Możemy na przykład uklęknąć i błagać o litość.
4. Dozwolona jest walka 2v1 lub royal battle (każdy na każdego).
5. Walki są na końcu oceniane, za które dostaje się określoną ilość punktów do statystyk lub komórek Rc.
6. Zabijanie graczy jest dozwolone, ale pod następującymi warunkami:
- Oboje graczy przed walką muszą wyrazić zgodę na walkę na śmierć i życie.
- Gracz musi wyrazić zgodę na zabicie swojej postaci lub sam popełnić samobójstwo (z logicznym argumentem).
- Gracz musi być nieaktywny na forum przez długi czas (wyjątkiem jest, gdy gracz nie może siedzieć na forum, bo wyjechał na wakacje i napisał o tym w nieobecnościach, że nie będzie go przez określony czas).
7. Jest możliwość próby ucieczki z pola walki. Jeżeli nie czujemy się na siłach, to zawsze możemy spróbować zwiać. Jednak wtedy nie piszemy ''Zt'' i nie uciekamy do innego tematu, tylko opisujemy jak nasza postać ucieka do innego miejsca. To, czy się jej uda zależy od szybkości, rodzaju kagune, klasyfikacji, różnicy mocy oraz jakości posta. Ucieczki z użyciem ''Zt'' będą karane.
8. Ghule mogą oddać część swojego HP drugiemu graczowi, jednak odbiorca otrzymuje tylko 50% przekazanej wartości. Polega to na zwykłym daniu się ugryźć.
9. Gracze, którzy nie wyrazili zgody na zabicie swojej postaci, ale stracili całe HP - przechodzą przez długą i ciężką regenerację.
10. Podczas walki możemy stracić kończyny. Stracenie jednej kończyny to stracenie 1/4 HP.
11. Swoje statystyki uzupełniamy na bieżąco.
12. Istnieje wprowadzony system przewagi typów Rc nad innymi. Drzewko typów Rc można zobaczyć tutaj.
13. Do statystyki nie dodajemy bezpośrednio bonusów z kagune/quinque do sumy punktów. Przykład jak powinien wyglądać napisany bonus z kagune typu Ukaku:
Szybkość: 100 + 30 (bo 30% ze 100 to 30) I tak właśnie powinny wyglądać napisane w statystykach bonusy.
Należy pamiętać, aby ZAWSZE zaokrąglać liczby w dół.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://tokyoghoul.forumpolish.com
 
Mechanika walki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Mechanika Walk
» Misje, walki, eventy i inne
» Akademia sztuk i sportów walki Santiago Xtreme
» Mechanika

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Tokyo Ghoul PBF :: 
Informacje
 :: Regulamin
-
Skocz do: